lørdag den 19. december 2015

Dyne betræk

Jeg har syet betræk til babydynen. Jeg synes generelt at alt til baby er meget dyrt og for dyrt. Så jeg er gået i total oprør og laver rigtig mange ting selv. Som fx dynebetræk. Jeg har købt dejlige retro dynebetræk på genbrug og syet det om til babystørrelse.

Jeg ved at det vil forarge nogle at bruge gammelt stof til en baby, men jeg kan nu ikke se noget problem i det. Jeg er super glad for resultatet og synes de er rigtig fede, farverige og dejlig retro!

Jeg har sat trykknapper i, og de skal selvfølgelig også være i masser af farver.
De er super nemme at sætte i, bare med en almindelig tang. Jeg har købt trykknapperne ved Colorsnaps.com, hvor der (sidst jeg handlede der) er fri fragt. Men da det er fra udlandet skal man bare huske ikke at købe for mere end 80 kr. ad gangen, ellers kommer der toldafgift på.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar